თემატური გეგმა
კლასი:
IX
საგანი: სამოქალაქო განათლება ავტორთა
ჯგუფი: ნინო ტალახაძე; თამარ ქალდანი; თამარ ბრეგვაძე; ივანე პეტრიაშვილი;
ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
;
კვირეული დატვირთვა: 2 სთ
საათების რაოდენობა: სულ 70 სთ
საგნის მასწავლებელი: ნათია შიბდიროვი
N
|
თემა
და მასში შემავალი საკითხები
|
სთ-ების რაოდენობა
|
თემის
ბოლოს მისაღწევი შედეგი
|
ძირითადი
აქტივობები და მეთოდები
|
რესურსები
|
შეფასების
სისტემა
|
შენიშვნა
|
|
თავი
1 პიროვნული განვითარება
პიროვნების არსი
ღირებულებები და პრინციპები
მოთხოვნილებები
და ინტერესები
თავისუფალი ნება და გადაწყვეტილებები
ადამიანის უფლებები და
მოვალეობები
ვირჩევთ პროფესიას
პრაქტიკუმი:
გააცანით თქვენი არჩევანი თანაკლასელებს
შრომის ბაზარი
შექმენი შენი კეთილდღეობა
ბაზარი და კონკურენცია
ადამიანი სოციალური არსებაა
სკოლა-საზოაგდოების მოდელი
ოჯახი-ძირითადი საზოგადოებრივი ინსტიტუტი
პრაქტიკუმი
პიროვნული და საზოგადოებრივი კონფლიქტები
კონფლიქტის მოგვარების სამართლებრივი გზები
მრავალფეროვნება და მულტიკულტურალიზმი
პრაქტიკუმი
შემაჯამებელი
სამუშაო
|
23
სთ
|
მოქ.IX.1. მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს საკუთარი პიროვნული
თვისებები, მისწრაფებები და შესაძლებლობები.
მოქ.IX.2.
მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს საკუთარი
ადგილი და მნიშვნელობა საზოგადოებაში.
მოქ.IX.3. მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს პროფესიონალიზმის მნიშვნელობა პიროვნების
განვითარებისათვის.
მოქ.IX.4. მოსწავლეს
შეუძლია შეადგინოს
საკუთარი მომავალი საქმიანობის გეგმა.
|
მუშაობა წყვილებსა და ჯგუფებში;
ჯგუფური მუშაობა;
სიტუაციური ამოცანები;
გონებრივი იერიში;
სიტუაციის მოდელირება;
დისკუსია;
მოზაიკა;
პრეზენტაცია;
|
სამოქალაქო განათლების დამხმარე სახელმძღვანელოები-
,,როგორ გავხდე აქტიური მოქალაქე,,
|
შეფასების რუბრიკები;
|
|
თავი 2 თვითმმართველობა
და მმართველობა
რა არის სახელმწიფო
სახელმწიფოს მმართველობის მოწყობა
სახელმწიფოს ტერიტორიული მოწყობა
კონსტიტუცია
რას ნიშნავს, იყო სახელმწიფოს მოქალაქე
ხელისუფლების დანაწილება და მართვის დონეები
საკანონმდებლო ხელისუფლება
აღმასრულებელი ხელისუფლება
სასამართლო ხელისუფლება
ნაფიც მსაჯულთა სასამართლო
დემოკრატია და მისი ბარომეტრი
დემოკრატიის ისტორია და საქართველო
შემაჯამებელი
სამუშაო
მონაწილეობა დემოკრატიულ მმართველობაში
სამართალი და მორალი
თვითმმართველობა და თვითმმართველობაში მონაწილეობა
პრაქტიკუმი
მოსწავლეთა თვითმმართველობა
პრაქტიკუმი:
ჩვენი კლასის კონსტიტუცია
არჩევნები
პრაქტიკუმი:
ვატარებთ არჩევნებს
|
25
სთ
|
მოქ.IX.7. მოსწავლეს შეუძლია ერთმანეთთან
დააკავშიროს საქართველოს მრავალფეროვნების ძირითად მახასიათებლები.
მოქ.IX.8. მოსწავლეს შეუძლია საზოგადოებაში მშვიდობიანი თანაარსებობის საფუძვლებისა
და პირობების კვლევა.
მოქ.IX.9. მოსწავლეს შეუძლია
გაანალიზოს საქართველოს მოქალაქის კონსტიტუციური უფლებები და თავისუფლებები, მოვალეობები და პასუხისმგებლობები.
მოქ.IX.10.
მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს
საქართველოს სახელმწიფო მმართველობის სისტემა.
მოქ.IX.11. მოსწავლეს
შეუძლია სკოლის თვითმმართველობის დემოკრატიულ პროცესში
ნაყოფიერი მონაწილეობა.
|
ნიშანთა სისტემით კითხვა;
მუშაობა წყვილებსა და ჯგუფებში;
ჯგუფური მუშაობა;
სიტუაციური ამოცანები;
გონებრივი იერიში;
სიტუაციის მოდელირება;
დისკუსია;
მოზაიკა;
პრეზენტაცია;
ესსეს წერა;
|
სამოქალაქო განათლების დამხმარე სახელმძღვანელოები-
1.თანამშრომლობა ადგილობრივ ხელისუფლებასთან;
2.მონაწილეობა სკოლის თვითმმართველობაში;
საქართველოს კონსტიტუცია;
|
შეფასების რუბრიკები;
|
|
|
თავი
3: მდგრადი განვითარება
უსაფრთხო სკოლა
ტრეფიკინგი-მონობის თანამედროვე
ფორმა
უსაფრთხო მიგრაცია
ჯანსაღი ცხოვრების წესი
თამბაქო
ალკოჰოლი
ნარკოტიკი
აივ-ინფექცია
ტუბერკულოზი
პრაქტიკუმი
შენ და ეკონომიკა
გვაქვს საქონელი და მომსახურება
რესურსები და მისი სახეები
ბიუჯეტი და გადასახადები
ინვესტიციები და მოგება
პრაქტიკუმი
|
22
სთ
|
მოქ.IX.5.
მოსწავლეს
შეუძლია პიროვნებისა და საზოგადოებისათვის მნიშვნელობის
გააზრებით მისდიოს ცხოვრების ჯანსაღ წესს.
მოქ. IX 6.
მოსწავლეს
შეუძლია საზოგადოებრივი უსაფრთხოების ძირითადი პრობლემების გადასაჭრელად თანამშრომლობა.
მოქ.IX.7. მოსწავლეს
შეუძლია ერთმანეთთან
დააკავშიროს საქართველოს მრავალფეროვნების ძირითად მახასიათებლები.
მოქ.IX.8. მოსწავლეს
შეუძლია საზოგადოებაში მშვიდობიანი თანაარსებობის საფუძვლებისა
და პირობების კვლევა.
|
პროექტი;
მუშაობა წყვილებსა და ჯგუფებში;
ჯგუფური მუშაობა;
სიტუაციური ამოცანები;
გონებრივი იერიში;
სიტუაციის მოდელირება;
დისკუსია;
მოზაიკა;
პრეზენტაცია;
|
PIN-ის მიერ მოწოდებული სასწავლო ფილმები ;
სამოქალაქო განათლების დამხმარე სახელმძღვანელოები-1.თანამშრომლობა საზოგადოებრივი
სარგებლისათვის,,
ნინო გვარამაძე და ნინო მიწიშვილი;
|
შეფასების რუბრიკები;
|
|
თემატური გეგმა საგანი: სამოქალაქო განათლება
კლასი: X
I სემესტრი მასწავლებელი: ნათია შიბდიროვი
თემა და მასში შემავალი საკითხები
|
საათების
რაოდენობა
|
თარიღი X
|
თემის ბოლოს მისაღწევი შედეგი
|
ძირითადი აქტივობები და მეთოდები
|
შეფასების სისტემა
|
შენიშვნა
|
პიროვნული განვითარება
|
||||||
სრულწლოვანება -ახალი შესაძლებლობები და პასუხისმგებლობები
|
1
|
მოქ.X.1. მოსწავლეს
შეუძლია თვითდამკვიდრება საზოგადოებაში.
მოქ.X.4. მოსწავლეს
შეუძლია კრიტიკულად შეაფასოს საკუთარი მომავალი
საქმიანობის გეგმა.
მოქ.X.10.
მოსწავლეს შეუძლია საქართველოს მოქალაქის
საზოგადოებრივ-პოლიტიკურ ცხოვრებაში აქტიური მონაწილეობის შესაძლებლობების კვლევა
და გამოყენება.
|
მსჯელობა, დისკუსია
|
საკლასო სამუშაო
(მსჯელობის და დისკუსიის შეფასების ცხრილები)
|
||
დროის ხაზი
|
1
|
მოქ.X.2.
მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს ადამიანური ღირსების არსი.
მოქ.X.4. მოსწავლეს
შეუძლია კრიტიკულად შეაფასოს საკუთარი მომავალი
საქმიანობის გეგმა.
მოქ.X.10.
მოსწავლეს შეუძლია საქართველოს მოქალაქის
საზოგადოებრივ-პოლიტიკურ ცხოვრებაში აქტიური მონაწილეობის შესაძლებლობების კვლევა
და გამოყენება.
|
სქემაზე მუშაობა, მსჯელობა, დისკუსია
|
საშინაოდავალება
(მსჯელობის და დისკუსიის შეფასების ცხრილები)
|
||
მომავლის დაგეგმვა
|
1
|
მოქ.X.4. მოსწავლეს
შეუძლია კრიტიკულად შეაფასოს საკუთარი მომავალი
საქმიანობის გეგმა.
|
სქემაზე მუშაობა, მსჯელობა, დისკუსია
|
საშინაოდავალება
(მსჯელობის და დისკუსიის შეფასებისცხრილები)
|
||
სტრატეგიული მიზნები
|
1
|
მოქ.X.4. მოსწავლეს
შეუძლია კრიტიკულად შეაფასოს საკუთარი მომავალი
საქმიანობის გეგმა.
|
სქემაზე მუშაობა, მსჯელობა, დისკუსია
|
საკლასო სამუშაო
(მსჯელობის და დისკუსიის შეფასების ცხრილები)
|
||
როგორ შევაფასოთ ჩვენი წარმატება
|
1
|
მოქ.X.1. მოსწავლეს
შეუძლია თვითდამკვიდრება საზოგადოებაში.
მოქ.X.4. მოსწავლეს
შეუძლია კრიტიკულად შეაფასოს საკუთარი მომავალი
საქმიანობის გეგმა.
|
მინი ლექცია. აზრობრივი რუკა, მსჯელობა
|
საკლასო სამუშაო
(მსჯელობის შეფასების
ცხრილი)
|
||
პრაქტიკუმი: სკოლის სტრატეგიული გეგმის განხილვა
|
1
|
მოქ.X.4. მოსწავლეს
შეუძლია კრიტიკულად შეაფასოს საკუთარი მომავალი
საქმიანობის გეგმა.
მოქ.X.5. მოსწავლეს შეუძლია გააზრებული მონაწილეობა და თანამშრომლობა სოციალური
პრობლემების გადაწყვეტაში.
|
კვლევა
|
საშინაო დავალება
( პრეზენტაციის შეფასების ცხრილი)
|
||
თვითშეფასება გარეშეფასება და თვითგანვითარება
|
1
|
მოქ.X.1. მოსწავლეს
შეუძლია თვითდამკვიდრება საზოგადოებაში.
მოქ.X.2.
მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს ადამიანური ღირსების არსი.
მოქ.X.4. მოსწავლეს
შეუძლია კრიტიკულად შეაფასოს საკუთარი მომავალი
საქმიანობის გეგმა.
|
მინი ლექცია. აზრობრივი რუკა,სქემაზე მუშაობა, მსჯელობა,
|
საკლასო სამუშაო
(მსჯელობის შეფასების
ცხრილი)
|
||
განათლების მიღების შესაძლებლობები
|
1
|
მოქ.X.1. მოსწავლეს
შეუძლია თვითდამკვიდრება საზოგადოებაში.
მოქ.X.4. მოსწავლეს
შეუძლია კრიტიკულად შეაფასოს საკუთარი მომავალი
საქმიანობის გეგმა.
|
კითხვა-პასუხი, მინი ლექცია, სქემაზე მუშაობა, მსჯელობა,
|
საკლასო სამუშაო
(მსჯელობის შეფასების
ცხრილი)
|
||
სპეციალიზაცია და პროფესიონალიზმი
|
2
|
მოქ.X.1. მოსწავლეს
შეუძლია თვითდამკვიდრება საზოგადოებაში.
მოქ.X.3. მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს თავისუფალი პიროვნებისა და აქტიური
მოქალაქის თვისებები.
მოქ.X.4. მოსწავლეს
შეუძლია კრიტიკულად შეაფასოს საკუთარი მომავალი
საქმიანობის გეგმა.
|
წყვილებში სქემის განხილვა, მსჯელობა, ინტერნეტით ინფორმაციის მოძიება
, პრეზენტაცია
|
საკლასო სამუშაო
(მსჯელობის შეფასების
ცხრილი)
საშინაო დავალება
( პრეზენტაციის შეფასების ცხრილი)
|
||
დებატები: ადამიანი თავად
ქმნის საკუთარ მომავალს!
|
2
|
მოქ.X.1. მოსწავლეს
შეუძლია თვითდამკვიდრება საზოგადოებაში.
მოქ.X.4. მოსწავლეს
შეუძლია კრიტიკულად შეაფასოს საკუთარი მომავალი
საქმიანობის გეგმა.
|
დებატები პოპერის ფორმატით
|
საკლასო სამუშაო
( არგუმენტირებული მსჯელობის , დროის ლიმიტის დაცვის შეფასების ცხრილი)
|
||
შრომის ბაზარი
|
1
|
მოქ.X.1. მოსწავლეს
შეუძლიათვითდამკვიდრება საზოგადოებაში.
მოქ.X.4. მოსწავლეს
შეუძლია კრიტიკულად შეაფასოს საკუთარი მომავალი
საქმიანობის გეგმა.
მოქ. X 8.
მოსწავლეს შეუძლია საქართველოს მდგრადი განვითარების
|
სიტუაციური ამოცანა, მსჯელობა, დისკუსია
|
საკლასო სამუშაო
( არგუმენტირებული მსჯელობის , დროის ლიმიტის დაცვის შეფასების ცხრილი)
|
||
პრაქტიკუმი: ვითამაშოთ არჩევნები
|
1
|
შემოქ. X 8. მოსწავლეს შეუძლია საქართველოს
მდგრადი განვითარების საძლებლობების კვლევა.
|
როლური თამაში
|
საკლასო სამუშაო
( არგუმენტირებული მსჯელობის , დისკუსიის შეფასების ცხრილი)
|
||
ეკონომიკური საქმიანობის ძირითადი სფეროები
|
1
|
მოქ. X 8.
მოსწავლეს შეუძლია საქართველოს მდგრადი განვითარების საძლებლობების კვლევა.
|
მინი ლექცია. აზრობრივი რუკა, მსჯელობა,
|
საკლასო სამუშაო
(მსჯელობის შეფასების
ცხრილი)
|
||
შრომითი ურთიერთობები
|
1
|
მოქ.X.1. მოსწავლეს
შეუძლია თვითდამკვიდრება საზოგადოებაში.
|
მინი ლექცია. მსჯელობა,
|
საშინაო დავალება
( პრეზენტაციის შეფასების ცხრილი)
|
||
პრაქტიკუმი: შრომითი ხელშეკრულება
|
1
|
მოქ.X.1. მოსწავლეს
შეუძლია თვითდამკვიდრება საზოგადოებაში.
|
პრაქტიკული სამუშაო
|
საკლასო სამუშაო
(გაკვეთილზე ჩართულობის შეფასების ცხრილი)
|
||
ახალგაზრდობა-ადამიანით ვაჭრობის ( ტრეფიკინგის) რისკის ჯგუფი.
|
1
|
მოქ.X.2.
მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს ადამიანური ღირსების არსი.
|
აზრობრივი რუკა, მინი ლექცია, მსჯელობა, დისკუსია
|
საკლასო სამუშაო
( არგუმენტირებული მსჯელობის , დისკუსიის შეფასების ცხრილი)
|
||
ახალგაზრდების ტრეფიკინგის მსხვერპლად გახდომის რისკ ფაქტორები
|
1
|
მოქ.X.2.
მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს ადამიანური ღირსების არსი.
|
მსჯელობა, დისკუსია
|
საკლასო სამუშაო, საშინაო დავალება
( არგუმენტირებული მსჯელობის , დისკუსიის შეფასების ცხრილი)
|
||
ვინ და როგორ ხდება ტრეფიკინგის მსხვერპლი
|
1
|
მოქ.X.2.
მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს ადამიანური ღირსების არსი.
|
მსჯელობა, დისკუსია
|
საკლასო სამუშაო, საშინაო დავალება
( არგუმენტირებული მსჯელობის , დისკუსიის შეფასების ცხრილი)
|
||
კვლევა : პროფესიის დადებითი და უარყოფითი მხარეები
|
2
|
მოქ.X.4. მოსწავლეს
შეუძლია კრიტიკულად შეაფასოს საკუთარი მომავალი
საქმიანობის გეგმა.
|
კვლევა
ინტერვიუ
|
საშინაო დავალება
( პრეზენტაციის შეფასების ცხრილი)
|
||
შემაჯამებელი სამუშაო
|
1
|
|||||
მდგრადი განვითარება
|
||||||
განათლება მდგრადი განვითარებისთვის
|
1
|
მოქ. X 8.
მოსწავლეს შეუძლია საქართველოს მდგრადი განვითარების შესაძლებლობების კვლევა.
|
წყვილებში სქემის განხილვა, მსჯელობა,
|
საკლასო სამუშაო
( არგუმენტირებული მსჯელობის შეფასების ცხრილი)
|
||
სამოქალაქო მონაწილეობა
|
1
|
მოქ.X.5. მოსწავლეს შეუძლია გააზრებული მონაწილეობა და თანამშრომლობა სოციალური
პრობლემების გადაწყვეტაში.
მოქ. X 8.
მოსწავლეს შეუძლია საქართველოს მდგრადი განვითარების შესაძლებლობების კვლევა.
|
მინი ლექცია, მსჯელობა,
|
საკლასო სამუშაო
(გაკვეთილზე ჩართულობის შეფასების ცხრილი)
|
||
დაინტერესებული მხარეების ანალიზი
|
1
|
მოქ.X.5. მოსწავლეს შეუძლია გააზრებული მონაწილეობა და თანამშრომლობა სოციალური
პრობლემების გადაწყვეტაში.
მოქ. X 8.
მოსწავლეს შეუძლია საქართველოს მდგრადი განვითარების შესაძლებლობების კვლევა.
|
წყვილებში დიაგრამის განხილვა, მსჯელობა,
|
საკლასო სამუშაო
( არგუმენტირებული მსჯელობის შეფასების ცხრილი)
(გაკვეთილზე ჩართულობის შეფასების ცხრილი)
|
||
რა ფაქტორები მოქმედებს მონაწილეობის ხარისხზე?
|
1
|
მოქ.X.5. მოსწავლეს შეუძლია გააზრებული მონაწილეობა და თანამშრომლობა სოციალური
პრობლემების გადაწყვეტაში.
მოქ. X 8.
მოსწავლეს შეუძლია საქართველოს მდგრადი განვითარების შესაძლებლობების კვლევა.
|
წყვილებში დიაგრამის განხილვა, მსჯელობა,
|
საკლასო სამუშაო
( არგუმენტირებული მსჯელობის შეფასების ცხრილი)
(გაკვეთილზე ჩართულობის შეფასების ცხრილი)
|
||
მონაწილეობა და მოტივაცია
|
1
|
მოქ.X.5. მოსწავლეს შეუძლია გააზრებული მონაწილეობა და თანამშრომლობა სოციალური
პრობლემების გადაწყვეტაში.
მოქ. X 8.
მოსწავლეს შეუძლია საქართველოს მდგრადი განვითარების შესაძლებლობების კვლევა.
|
აზრობრივი რუკა, მინი ლექცია, მსჯელობა, დისკუსია
|
საკლასო სამუშაო
( არგუმენტირებული მსჯელობის , დისკუსიის შეფასების ცხრილი)
|
||
დებატები: გადაწყვეტილების მიღებაში დაინტერესებული მხარეები უნდა ჩაერთონ
|
2
|
მოქ.X.6.
მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს მრავალფეროვან საზოგადოებაში სამართლიანი ურთიერთობის
უზრუნველყოფის საშუალებები.
|
დებატები პოპერის ფორმატში
|
საკლასო სამუშაო საშინაო დავალება
( არგუმენტირებული მსჯელობის , დროის ლიმიტის დაცვის შეფასების ცხრილი)
|
||
საზოგადოებრივი გაერთიანებები
|
1
|
მოქ.X.5. მოსწავლეს შეუძლია გააზრებული მონაწილეობა და თანამშრომლობა სოციალური
პრობლემების გადაწყვეტაში.
მოქ.X.10.
მოსწავლეს შეუძლია საქართველოს მოქალაქის
საზოგადოებრივ-პოლიტიკურ ცხოვრებაში აქტიური მონაწილეობის შესაძლებლობების კვლევა
და გამოყენება.
|
მინი ლექცია, მსჯელობა,
|
საკლასო სამუშაო საშინაო დავალება
( არგუმენტირებული მსჯელობის შეფასების ცხრილი)
|
||
თანასწორობა და სამართლიანობა
|
1
|
მოქ.X.6.
მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს მრავალფეროვან საზოგადოებაში სამართლიანი ურთიერთობის
უზრუნველყოფის საშუალებები.
|
მინი ლექცია, მსჯელობა,
|
საკლასო სამუშაო, საშინაო დავალება
( არგუმენტირებული მსჯელობის შეფასების ცხრილი)
|
||
სოციალური დაცვა და მისი გარანტიები
|
1
|
მოქ.X.5. მოსწავლეს შეუძლია გააზრებული მონაწილეობა და თანამშრომლობა სოციალური
პრობლემების გადაწყვეტაში.
მოქ.X.6.
მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს მრავალფეროვან საზოგადოებაში სამართლიანი ურთიერთობის
უზრუნველყოფის საშუალებები.
|
მინი ლექცია, მსჯელობა,
|
საკლასო სამუშაო,
( არგუმენტირებული მსჯელობის შეფასების ცხრილი)
|
||
დებატები: მოქალაქეთა სოციალური დაცვასახელმწიფოს ვალდებულებაა!
|
2
|
მოქ.X.5. მოსწავლეს შეუძლია გააზრებული მონაწილეობა და თანამშრომლობა სოციალური
პრობლემების გადაწყვეტაში.
მოქ.X.6.
მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს მრავალფეროვან საზოგადოებაში სამართლიანი ურთიერთობის
უზრუნველყოფის საშუალებები.
|
დებატები პოპერის ფორმატში
|
საკლასო სამუშაო საშინაო დავალება
( არგუმენტირებული მსჯელობის , დროის ლიმიტის დაცვის შეფასების ცხრილი)
|
||
ეფექტური კომუნიკაცია
|
1
|
მოქ.X.5. მოსწავლეს შეუძლია გააზრებული მონაწილეობა და თანამშრომლობა სოციალური
პრობლემების გადაწყვეტაში.
მოქ. X 8.
მოსწავლეს შეუძლია საქართველოს მდგრადი განვითარების შესაძლებლობების
|
სიტუაციური ამოცანა, მსჯელობა
|
საკლასო სამუშაო, საშინაო დავალება
( არგუმენტირებული მსჯელობის შეფასების ცხრილი)
|
||
პრაქტიკუმი: აქტიური მოსმენის ტექნიკა
|
1
|
მოქ.X.5. მოსწავლეს შეუძლია გააზრებული მონაწილეობა და თანამშრომლობა სოციალური
პრობლემების გადაწყვეტაში.
მოქ. X 8.
მოსწავლეს შეუძლია საქართველოს მდგრადი განვითარების შესაძლებლობების
|
პრაქტიკული სამუშაო, მსჯელობა
|
საკლასო სამუშაო,
( არგუმენტირებული მსჯელობის შეფასების ცხრილი)
(გაკვეთილზე ჩართულობის შეფასების ცხრილი)
|
||
შემაჯამებელი სამუშაო
|
1
|
|||||
დეპატები: მაღალ კლასებში მშობელთა კრებების მოწყობა საჭირო არ არის
|
2
|
მოქ.X.5. მოსწავლეს შეუძლია გააზრებული მონაწილეობა და თანამშრომლობა სოციალური
პრობლემების გადაწყვეტაში.
მოქ. X 8.
მოსწავლეს შეუძლია საქართველოს მდგრადი განვითარების შესაძლებლობების კვლევა.
|
დებატები პოპერის ფორმატში
|
საკლასო სამუშაო საშინაო დავალება
( არგუმენტირებული მსჯელობის , დროის ლიმიტის დაცვის შეფასების ცხრილი)
|
||
მასობრივი ინფორმაციის საშუალებები
|
1
|
მოქ.X.5. მოსწავლეს შეუძლია გააზრებული მონაწილეობა და თანამშრომლობა სოციალური
პრობლემების გადაწყვეტაში.
მოქ. X 8.
მოსწავლეს შეუძლია საქართველოს მდგრადი განვითარების შესაძლებლობების კვლევა.
|
მინი ლექცია, მსჯელობა,სიტუაციური ამოცანა, მსჯელობა
|
საკლასო სამუშაო, საშინაო დავალება
( არგუმენტირებული მსჯელობის შეფასების ცხრილი)
|
||
პროექტი: ჯანსაღი ცხოვრების წესის პოპულარიზაცია სკოლაში
|
2
|
მოქ.X.5. მოსწავლეს შეუძლია გააზრებული მონაწილეობა და თანამშრომლობა სოციალური
პრობლემების გადაწყვეტაში.
მოქ. X 8.
მოსწავლეს შეუძლია საქართველოს მდგრადი განვითარების შესაძლებლობების კვლევა.
|
პროექტზე მუშაობა
|
საკლასო სამუშაო საშინაო დავალება:განმავითარებელი და განმსაზღვრელი
შესაბამისი შეფასების ცხრილები
ინფორმაციის შეგროვების, თვითშეფასების, თანატოლთა შეფასების,
არგუმენტირებული მსჯელობის , პრეზენტაციის შეფასების ცხრილი
|
||
ფაქტი და მოსაზრება
|
1
|
მოქ.X.5. მოსწავლეს შეუძლია გააზრებული მონაწილეობა და თანამშრომლობა სოციალური
პრობლემების გადაწყვეტაში.
მოქ. X 8.
მოსწავლეს შეუძლია საქართველოს მდგრადი განვითარების შესაძლებლობების კვლევა.
|
მინი ლექცია, მსჯელობა,სიტუაციური ამოცანა, მსჯელობა
|
საკლასო სამუშაო, საშინაო დავალება
( არგუმენტირებული მსჯელობის შეფასების ცხრილი)
|
||
დებატები: სოციალური ქსელები ხელს უშლის მოსწავლეებს სწავლაში!
|
2
|
მოქ.X.5. მოსწავლეს შეუძლია გააზრებული მონაწილეობა და თანამშრომლობა სოციალური
პრობლემების გადაწყვეტაში.
მოქ. X 8.
მოსწავლეს შეუძლია საქართველოს მდგრადი განვითარების შესაძლებლობების კვლევა.
|
დებატები პოპერის ფორმატში
|
საკლასო სამუშაო საშინაო დავალება
( არგუმენტირებული მსჯელობის , დროის ლიმიტის დაცვის შეფასების ცხრილი)
|
თემატური გეგმა საგანი: სამოქალაქო განათლება
კლასი: X
II სემესტრი
ნათია შიბდიროვი
თემა და მასში შემავალი საკითხები
|
საათების
რაოდენობა
|
თარიღი Xა
|
თემის ბოლოს მისაღწევი შედეგი
|
ძირითადი აქტივობები და მეთოდები
|
შეფასების სისტემა
|
შენიშვნა
|
მდგრადი განვითარება
|
||||||
დებატები: სოციალური ქსელები ხელს უშლის მოსწავლეებს სწავლაში!
|
1
|
მოქ.X.5. მოსწავლეს
შეუძლია გააზრებული
მონაწილეობა და
თანამშრომლობა
სოციალური
პრობლემების
გადაწყვეტაში.მოქ. X 8. მოსწავლეს
შეუძლია საქართველოს
მდგრადი განვითარების
შესაძლებლობების კვლევა მოქ.X.10. მოსწავლეს
შეუძლია საქართველოს
მოქალაქის საზოგადოებრივ-
პოლიტიკურ ცხოვრებაში
აქტიური მონაწილეობის
შესაძლებლობების
კვლევა
და
გამოყენება
|
დებატები პოპერის ფორმატით
|
საკლასო სამუშაო საშინაო დავალება
(არგუმენტირებული მსჯელობის , დროის ლიმიტის დაცვის შეფასების ცხრილი)
|
||
კონფლიქტების თეორიული საფუძვლები
|
1
|
მოქ.X.5. მოსწავლეს
შეუძლია გააზრებული
მონაწილეობა და
თანამშრომლობა
სოციალური
პრობლემების
გადაწყვეტაში.მოქ. X 8. მოსწავლეს
შეუძლია საქართველოს
მდგრადი განვითარების
შესაძლებლობების კვლევა
|
სქემაზე მუშაობა, მსჯელობა, დისკუსია
|
საკლასო სამუშაო
(მსჯელობის და დისკუსიის შეფასების ცხრილები)
|
||
პრაქტიკუმი ვალდებულებები და პასუისმგებლობები ოჯახში
|
1
|
მოქ.X.5. მოსწავლეს
შეუძლია გააზრებული
მონაწილეობა და
თანამშრომლობა
სოციალური
პრობლემების
გადაწყვეტაში.მოქ. X 8. მოსწავლეს
შეუძლია საქართველოს
მდგრადი განვითარების
შესაძლებლობების კვლევა
|
როლური თამაში
|
საკლასო სამუშაო
(მსჯელობის შეფასების
ცხრილი)
|
||
დებატები: ახალგაზრდა ოჯახი ცალკე უნდა ცხოვრობდეს
|
2
|
მოქ.X.5. მოსწავლეს
შეუძლია გააზრებული
მონაწილეობა და
თანამშრომლობა
სოციალური
პრობლემების
გადაწყვეტაში.მოქ. X 8. მოსწავლეს
შეუძლია საქართველოს
მდგრადი განვითარების
შესაძლებლობების კვლევა
|
დებატები პოპერის ფორმატით
|
საკლასო სამუშაო საშინაო დავალება
(არგუმენტირებული მსჯელობის , დროის ლიმიტის დაცვის შეფასების ცხრილი)
|
||
კონკურენცია და თანამშრომლობა
|
1
|
მოქ.X.5. მოსწავლეს
შეუძლია გააზრებული
მონაწილეობა და
თანამშრომლობა
სოციალური
პრობლემების
გადაწყვეტაში. მოქ. X 8. მოსწავლეს
შეუძლია საქართველოს
მდგრადი განვითარების
შესაძლებლობების კვლევა
|
მინი ლექცია. აზრობრივი რუკა,სქემაზე მუშაობა, მსჯელობა,
|
საკლასო სამუშაო
(მსჯელობის შეფასების
ცხრილი)
|
||
კონფლიქტის ტიპები
|
1
|
მოქ.X.5. მოსწავლეს
შეუძლია გააზრებული
მონაწილეობა და
თანამშრომლობა
სოციალური
პრობლემების
გადაწყვეტაში.
|
კითხვა-პასუხი, მინი ლექცია, სქემაზე მუშაობა, მსჯელობა,
|
საკლასო სამუშაო
(მსჯელობის შეფასების
ცხრილი)
|
||
პრობლემა და მისი გადაწყვეტის გზები
|
2
|
მოქ.X.5. მოსწავლეს
შეუძლია გააზრებული
მონაწილეობა და
თანამშრომლობა
სოციალური
პრობლემების
გადაწყვეტაში.მოქ.X.6. მოსწავლეს
შეუძლია გაანალიზოს
მრავალფეროვან საზო-
გადოებაში სამართლი-
ანი ურთიერთობის
უზრუნველყოფის
საშუალებები.
|
წყვილებში სქემის განხილვა, მსჯელობა, დისკუსია
|
საკლასო სამუშაო
(მსჯელობის , დისკუსიის შეფასების
ცხრილი)
საშინაო დავალება
( პრეზენტაციის შეფასების ცხრილი)
|
||
პრაქტიკუმი: საზოგადოებრივი
პრობლემების კვლევა მედიაში
|
1
|
მოქ.X.5. მოსწავლეს
შეუძლია გააზრებული
მონაწილეობა და
თანამშრომლობა
სოციალური
პრობლემების
გადაწყვეტაში.
|
კვლევა
|
საშინაო დავალება
( პრეზენტაციის შეფასების ცხრილი)
|
||
საზოგადოებრივი აზრის კვლევა სკოლაში
|
2
|
მოქ.X.5. მოსწავლეს
შეუძლია გააზრებული
მონაწილეობა და
თანამშრომლობა
სოციალური
პრობლემების
გადაწყვეტაში.მოქ.X.10. მოსწავლეს
შეუძლია საქართველოს
მოქალაქის საზოგადოებრივ-
პოლიტიკურ ცხოვრებაში
აქტიური მონაწილეობის
შესაძლებლობების
კვლევა
და
გამოყენება
|
კვლევა
|
საშინაო დავალება
( პრეზენტაციის შეფასების ცხრილი)
|
||
პროექტი: საზოგადოებრივი პრობლემების მოგვარება
|
2
|
მოქ. X 9. მოსწავლეს
შეუძლია
გაანალიზოს
საქართველოს
სახელმწიფო
მმართველობის
სისტემის განვითარების
პროცესი
|
კვლევა, პროექტი
|
საშინაო დავალება
( პრეზენტაციის შეფასების ცხრილი)
|
||
შემაჯამებელი
დავალება
|
1
|
|||||
თვითმმართველობა და მმართველობა
|
||||||
საქართველოს სახელმწიფო მმართვლობის განვითარება
|
1
|
მოქ. X 9. მოსწავლეს
შეუძლია
გაანალიზოს
საქართველოს
სახელმწიფო
მმართველობის
სისტემის განვითარების
პროცესი
|
მინი ლექცია. მსჯელობა,
|
საკლასო სამუშაო, საშინაო დავალება
(არგუმენტირებული მსჯელობის შეფასების ცხრილი)
|
||
სახელმწიფოს ძირითადი ნიშნები
|
1
|
მოქ. X 9. მოსწავლეს
შეუძლია
გაანალიზოს
საქართველოს
სახელმწიფო
მმართველობის
სისტემის განვითარების
პროცესი
|
მინი ლექცია. მსჯელობა,დისკუსია
|
საკლასო სამუშაო
(გაკვეთილზე ჩართულობის , მსჯელობის, დისკუსიის შეფასების ცხრილი)
|
||
საქართველოს ხელისუფლების შტოები
|
1
|
მოქ. X 9. მოსწავლეს
შეუძლია
გაანალიზოს
საქართველოს
სახელმწიფო
მმართველობის
სისტემის განვითარების
პროცესი
|
კითხვა-პასუხი, მინი ლექცია, სქემაზე მუშაობა, მსჯელობა
|
საკლასო სამუშაო
(არგუმენტირებული მსჯელობის , დისკუსიის შეფასების ცხრილი)
|
||
საქართველოს კონსტიტუცია
|
1
|
მოქ. X 9. მოსწავლეს
შეუძლია
გაანალიზოს
საქართველოს
სახელმწიფო
მმართველობის
სისტემის განვითარების
პროცესი მოქ.X.10. მოსწავლეს
შეუძლია საქართველოს
მოქალაქის საზოგადოებრივ-
პოლიტიკურ ცხოვრებაში
აქტიური მონაწილეობის
შესაძლებლობების
კვლევა
და
გამოყენება
|
მსჯელობა, დისკუსია
|
საკლასო სამუშაო, საშინაო დავალება
(არგუმენტირებული მსჯელობის , დისკუსიის შეფასების ცხრილი)
|
||
ადგილობრივი თვითმმართველობა
|
1
|
მოქ. X 9. მოსწავლეს
შეუძლია
გაანალიზოს
საქართველოს
სახელმწიფო
მმართველობის
სისტემის განვითარების
პროცესი.
|
კითხვა-პასუხი, მინი ლექცია, სქემაზე მუშაობა, მსჯელობა
|
საკლასო სამუშაო, საშინაო დავალება
(არგუმენტირებული მსჯელობის , დისკუსიის შეფასების ცხრილი)
|
||
რა არის კანონი და რისთვის არსებობს იგი
|
1
|
მოქ.X.10. მოსწავლეს
შეუძლია საქართველოს
მოქალაქის საზოგადოებრივ-
პოლიტიკურ ცხოვრებაში
აქტიური მონაწილეობის
შესაძლებლობების
კვლევა
და გამოყენება.მოქ.X.11.
მოსწავლეს
შეუძლია გაანალიზოს
მოქალაქეების
როლი ქვეყნის
დემოკრატიაში.
|
მსჯელობა, დისკუსია
|
(არგუმენტირებული მსჯელობის , დისკუსიის შეფასების ცხრილი
|
||
მოქალაქე და კანონი
|
1
|
მოქ.X.10. მოსწავლეს
შეუძლია საქართველოს
მოქალაქის საზოგადოებრივ-
პოლიტიკურ ცხოვრებაში
აქტიური მონაწილეობის
შესაძლებლობების
კვლევა
და
გამოყენება
|
კითხვა-პასუხი, მინი ლექცია, სქემაზე მუშაობა, მსჯელობა
|
საკლასო სამუშაო, საშინაო დავალება
(არგუმენტირებული მსჯელობის , დისკუსიის შეფასების ცხრილი)
|
||
არასრულწლოვანთა დანაშაული
|
1
|
მოქ.X.10. მოსწავლეს
შეუძლია საქართველოს
მოქალაქის საზოგადოებრივ-
პოლიტიკურ ცხოვრებაში
აქტიური მონაწილეობის
შესაძლებლობების
კვლევა
და
გამოყენება
|
მსჯელობა, დისკუსია
|
საკლასო სამუშაო, საშინაო დავალება
(არგუმენტირებული მსჯელობის , დისკუსიის შეფასების ცხრილი)
|
||
პრაქტიკუმი: ჩვენ ვიღებთ კანონს
|
1
|
მოქ.X.10. მოსწავლეს
შეუძლია საქართველოს
მოქალაქის საზოგადოებრივ-
პოლიტიკურ ცხოვრებაში
აქტიური მონაწილეობის
შესაძლებლობების
კვლევა
და
გამოყენება
|
წყვილებში სქემის განხილვა, მსჯელობა,
|
საკლასო სამუშაო
(არგუმენტირებული მსჯელობის შეფასების ცხრილი)
|
||
დებატები: თუ კანონო უსამართლოა მაინც კანონის მიხედვით უნდა მოვიქცეთ!
|
2
|
მოქ. X 9. მოსწავლეს
შეუძლია
გაანალიზოს
საქართველოს
სახელმწიფო
მმართველობის
სისტემის განვითარების
პროცესი.
|
დებატები პოპერის ფორმატით
|
საკლასო სამუშაო საშინაო დავალება
(არგუმენტირებული მსჯელობის , დროის ლიმიტის დაცვის შეფასების ცხრილი)
|
||
რისთვის არსებობენ სამართალდამცავი ორგანოები და როგორ მუშაობენ ისინი
|
1
|
მოქ.X.10. მოსწავლეს
შეუძლია საქართველოს
მოქალაქის საზოგადოებრივ-
პოლიტიკურ ცხოვრებაში
აქტიური მონაწილეობის
შესაძლებლობების
კვლევა
და გამოყენება.მოქ.X.11.
მოსწავლეს
შეუძლია გაანალიზოს
მოქალაქეების
როლი ქვეყნის
დემოკრატიაში.
|
წყვილებში სქემების განხილვა, მსჯელობა,
|
საკლასო სამუშაო
(არგუმენტირებული მსჯელობის შეფასების ცხრილი)
(გაკვეთილზე ჩართულობის შეფასების ცხრილი)
|
||
დებატები: კანონის დაცვის საუკეთესო გზა სასჯელის სიმკაცრეა
|
2
|
მოქ. X 9. მოსწავლეს
შეუძლია
გაანალიზოს
საქართველოს
სახელმწიფო
მმართველობის
სისტემის განვითარების
პროცესი.მოქ.X.10.
მოსწავლეს
შეუძლია საქართველოს
მოქალაქის საზოგადოებრივ-
პოლიტიკურ ცხოვრებაში
აქტიური მონაწილეობის
შესაძლებლობების
კვლევა
და გამოყენება.მოქ.X.11.
მოსწავლეს
შეუძლია გაანალიზოს
მოქალაქეების
როლი ქვეყნის
დემოკრატიაში.
|
დებატები პოპერის ფორმატით
|
საკლასო სამუშაო საშინაო დავალება
(არგუმენტირებული მსჯელობის , დროის ლიმიტის დაცვის შეფასების ცხრილი)
|
||
შემაჯამებელი
დავალება
|
1
|
|||||
რა არის პოლიტიკა
|
1
|
მოქ.X.10. მოსწავლეს
შეუძლია საქართველოს
მოქალაქის საზოგადოებრივ-
პოლიტიკურ ცხოვრებაში
აქტიური მონაწილეობის
შესაძლებლობების
კვლევა
და გამოყენება.მოქ.X.11.
მოსწავლეს
შეუძლია გაანალიზოს
მოქალაქეების
როლი ქვეყნის
დემოკრატიაში.
|
მსჯელობა, დისკუსია
|
საკლასო სამუშაო საშინაო დავალება
(არგუმენტირებული მსჯელობის შეფასების ცხრილი)
|
||
სახელმწიფო მოხელე და საზოგადოებრივი კონტროლი
|
2
|
მოქ. X 9. მოსწავლეს
შეუძლია
გაანალიზოს
საქართველოს
სახელმწიფო
მმართველობის
სისტემის განვითარების
პროცესი.
|
მინი ლექცია, მსჯელობა,
|
საკლასო სამუშაო საშინაო დავალება
(არგუმენტირებული მსჯელობის შეფასების ცხრილი)
|
||
სახელმწიფოთა ტიპები
|
1
|
მოქ. X 9. მოსწავლეს
შეუძლია
გაანალიზოს
საქართველოს
სახელმწიფო
მმართველობის
სისტემის განვითარების
პროცესი.
|
მინი ლექცია, მსჯელობა,
|
საკლასო სამუშაო, საშინაო დავალება
(არგუმენტირებული მსჯელობის შეფასების ცხრილი)
|
||
ურთიერთობა სხვა სახელმწიფოებთან
|
1
|
მოქ.X.11. მოსწავლეს
შეუძლია გაანალიზოს
მოქალაქეების
როლი ქვეყნის
დემოკრატიაში.
|
მინი ლექცია, მსჯელობა,
|
საკლასო სამუშაო,
(არგუმენტირებული მსჯელობის შეფასების ცხრილი)
|
||
დემოკრატია
|
1
|
მოქ.X.10. მოსწავლეს
შეუძლია საქართველოს
მოქალაქის საზოგადოებრივ-
პოლიტიკურ ცხოვრებაში
აქტიური მონაწილეობის
შესაძლებლობების
კვლევა
და გამოყენება.მოქ.X.11.
მოსწავლეს
შეუძლია გაანალიზოს
მოქალაქეების
როლი ქვეყნის
დემოკრატიაში.
|
მინი ლექცია, მსჯელობა,დისკუსია
|
საკლასო სამუშაო საშინაო დავალება
(არგუმენტირებული მსჯელობის , დისკუსიის შეფასების ცხრილი)
|
||
არჩევითი დემოკრატია
|
1
|
მოქ.X.10. მოსწავლეს
შეუძლია საქართველოს
მოქალაქის საზოგადოებრივ-
პოლიტიკურ ცხოვრებაში
აქტიური მონაწილეობის
შესაძლებლობების
კვლევა
და გამოყენება.მოქ.X.11.
მოსწავლეს
შეუძლია გაანალიზოს
მოქალაქეების
როლი ქვეყნის
დემოკრატიაში.
|
მინი ლექცია, მსჯელობა,დისკუსია
|
საკლასო სამუშაო საშინაო დავალება
(არგუმენტირებული მსჯელობის , დისკუსიის შეფასების ცხრილი)
|
||
ხელისუფლება და დემოკრატია
|
1
|
მოქ.X.10. მოსწავლეს
შეუძლია საქართველოს
მოქალაქის საზოგადოებრივ-
პოლიტიკურ ცხოვრებაში
აქტიური მონაწილეობის
შესაძლებლობების
კვლევა
და გამოყენება.მოქ.X.11.
მოსწავლეს
შეუძლია გაანალიზოს
მოქალაქეების
როლი ქვეყნის
დემოკრატიაში.
|
მინი ლექცია, მსჯელობა,დისკუსია
|
საკლასო სამუშაო,
(არგუმენტირებული მსჯელობის შეფასების ცხრილი)
(გაკვეთილზე ჩართულობის შეფასების ცხრილი)
|
||
კვლევა: არჩევანის კრიტერიუმები
|
2
|
მოქ.X.10. მოსწავლეს
შეუძლია საქართველოს
მოქალაქის საზოგადოებრივ-
პოლიტიკურ ცხოვრებაში
აქტიური მონაწილეობის
შესაძლებლობების
კვლევა
და გამოყენება.მოქ.X.11.
მოსწავლეს
შეუძლია გაანალიზოს
მოქალაქეების
როლი ქვეყნის
დემოკრატიაში.
|
კვლევა
|
საშინაო დავალება
( პრეზენტაციის შეფასების ცხრილი)
|
||
მონაწილეობა
|
1
|
მოქ.X.10. მოსწავლეს
შეუძლია საქართველოს
მოქალაქის საზოგადოებრივ-
პოლიტიკურ ცხოვრებაში
აქტიური მონაწილეობის
შესაძლებლობების
კვლევა
და
გამოყენება
|
მინი ლექცია, მსჯელობა,სიტუაციური ამოცანა, მსჯელობა
|
საკლასო სამუშაო, საშინაო დავალება
(არგუმენტირებული მსჯელობის შეფასების ცხრილი)
|
||
ინფორმაციის თავისუფლება
|
1
|
მოქ.X.10. მოსწავლეს
შეუძლია საქართველოს
მოქალაქის საზოგადოებრივ-
პოლიტიკურ ცხოვრებაში
აქტიური მონაწილეობის
შესაძლებლობების
კვლევა
და
გამოყენება
|
მინი ლექცია, მსჯელობა,სიტუაციური ამოცანა, მსჯელობა
|
საკლასო სამუშაო, საშინაო დავალება
(არგუმენტირებული მსჯელობის შეფასების ცხრილი)
|
||
გამჭვირვალობა და საჯაროობა
|
1
|
მოქ.X.11. მოსწავლეს
შეუძლია გაანალიზოს
მოქალაქეების
როლი ქვეყნის
დემოკრატიაში.
|
მინი ლექცია, მსჯელობა,დისკუსია, პრაქტიკული მუშაობა
|
საკლასო სამუშაო, საშინაო დავალება
(არგუმენტირებული მსჯელობის შეფასების ცხრილი)
|
||
დემოკრატიული სკოლის მოდელი და მოსწავლის უფლებები
|
1
|
მოქ.X.10. მოსწავლეს
შეუძლია საქართველოს
მოქალაქის საზოგადოებრივ-
პოლიტიკურ ცხოვრებაში
აქტიური მონაწილეობის
შესაძლებლობების
კვლევა
და გამოყენება.მოქ.X.11.
მოსწავლეს
შეუძლია გაანალიზოს
მოქალაქეების
როლი ქვეყნის
დემოკრატიაში.
|
მინი ლექცია, მსჯელობა,სიტუაციური ამოცანა, მსჯელობა
|
საკლასო სამუშაო, საშინაო დავალება
(არგუმენტირებული მსჯელობის შეფასების ცხრილი)
|
||
ადამიანის ღირსება
|
2
|
მოქ.X.6. მოსწავლეს
შეუძლია გაანალიზოს
მრავალფეროვან
საზოგადოებაში
სამართლიანი
ურთიერთობის
უზრუნველყოფის
საშუალებები.
|
მინი ლექცია, მსჯელობა,დისკუსია
|
საკლასო სამუშაო საშინაო დავალება
(არგუმენტირებული მსჯელობის , დისკუსიის შეფასების ცხრილი)
|
||
შემაჯამებელი
დავალება
|
1
|
|||||
პრაქტიკუმი სასამართლო პროცესის იმიტაცია
|
2
|
მოქ.X.6. მოსწავლეს
შეუძლია გაანალიზოს
მრავალფეროვან
საზოგადოებაში
სამართლიანი
ურთიერთობის
უზრუნველყოფის
საშუალებები. მოქ.X.10. მოსწავლეს
შეუძლია საქართველოს
მოქალაქის საზოგადოებრივ-
პოლიტიკურ ცხოვრებაში
აქტიური მონაწილეობის
შესაძლებლობების
კვლევა
და
გამოყენება.
|
როლური თამაში
|
საკლასო სამუშაო საშინაო
(არგუმენტირებული მსჯელობის შეფასების ცხრილი)
|
||
სამოქალაქო განათლება: სწავლება სწავლებისათვის
|
2
|
მოქ.X.10. მოსწავლეს
შეუძლია საქართველოს
მოქალაქის საზოგადოებრივ-
პოლიტიკურ ცხოვრებაში
აქტიური მონაწილეობის
შესაძლებლობების
კვლევა
და
გამოყენება.
|
პროექტი
|
საშინაო დავალება არგუმენტირებული მსჯელობის, პრეზენტაციის შეფასების
ცხრილები
|
||
გამეორება - განზოგადების გაკვეთილი
( პროექტებზე მუშაობა-პრეზენტაცია)
|
8
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий